Bilder från Palma

Jag har ju varit på konferens med jobbet. I år gick resan till Palma på Mallorca. Varmt, skönt, en del jobb, massor med skratt och en hel del Sangria.

Här nedan följer några bilder där i från. Dock undanhåller jag er bilderna på jobbarkompisarna. Dels eftersom jag inte visar folk jag känner här på bloggen utan deras godkännande, dels så passar det sig inte att visa dem in public.

Första bilden är på några vackra gamla hus.

131011-1Nästa är från innergården på hotellet där vi satt och jobbade. 131011-2 Två morgonbilder från takterassen. 131011-3 131011-4Del av katedralen i Palma. 131011-5Ytterligare en bild från hotellet. 131011-6

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

