Höstfärger

Jag är ju inte så där överförtjust i hösten eftersom den föregår årstiden som jag avskyr. Men den här hösten har faktiskt varit hyfsad. Där jag har befunnit mig har det varit omväxlande 15 grader, 35 grader och runt 20 grader så än så länge har jag inte upplevt hösten så störig som den brukar vara.

Helgen som gick har varit helt underbar. Det var så pass varmt att vi satt ute och fikade. Passade på att ta en promenad med kameran medan löven fortfarande satt kvar på träden och lös med sina färger. Nedan några färgsprakande bilder på hösten plus en macrobild på mossa.

131014-1 131014-2 131014-3 131014-4 131014-5 131014-6 131014-7

One thought on “Höstfärger

  1. Anki

    Man kan inte säga annat än att hösten har underbara färger. Så fina bilder du fångat av den. Jag måste hålla med om att den här hösten har varit en gåva. Förhoppningsvis blir det lättare att stå ut med vintern då ”sommaren” varit lång 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

