Hollywood och vinterfötter

Så var det torsdag. Har just sett senaste avsnittet av Svenska Hollywoodfruar på TV3 Play. Jag har ju missat det programmet i några veckor så jag har tillbringat de senaste kvällarna med att titta ikapp. Ja, jag har fastnat i det träsket igen. Och vad har jag då att säga om dem?

Britt Ekland: Så jäkla cool kvinna med underbara barn. Hoppas att jag blir sådan när jag är 70 år.

Maria M: Ja, vad kan man säga om henne? Hon är ju lång och blond. Väldigt blond.

Siv Bomull: Vältränad och väldigt snygg kropp men hon ser konstig ut i ansiktet. I programmet har de fått henne att framstå som rena nymfomanen. Vad jobbar hon med? Hur försörjer hon sig?

GP: Sjuk, vansinnig, bombad, storhetsvansinne m.m. Hon måste bara ha någon slags diagnos för så jävla verklighetsfrånvänd och korkad är ingen frisk människa. Hon är inte längre någon fotomodell, det måste hon inse. Hon är inte kroppsligen i form heller. Hon ser ut som en tant i kroppen och klär sig så fruktansvärt illa att man måste ha skämskudden framme när man ser henne. Och så borde hon följa Britts råd att sträcka på sig. Hon ser verkligen ut som en säck potatis.

Ja, det var mina reflektioner om huvudpersonerna i den dokusåpan.

Annars har det inte hänt så himlans mycket. Mest jobba, äta, sova och andra vardagliga rutiner. Det största är väl att min bil fick vinterfötterna på plats idag. SMHI har ju hotat med minusgrader på nätterna och hur kul är det med blank-is och sommardäck när man ska iväg till jobbet tidigt på morgonen?! Så nu är jag förberedd för mitt hatobjekt bland årstiderna – vintern. Tänkte påminna er om hur det såg ut i vintras. Fy F**!!!

131017-1

2 thoughts on “Hollywood och vinterfötter

  1. Bibbi Inläggets författare

    Jag kollade på datorn med lurar. Stör ingen omkring.
    Snö??? Fy tusan!! Fast de har ju hotat med det här nere också. Vi får kämpa på tills våren hittar tillbaka.
    Kram

  2. Anki

    Jag ser sällan Hollywoodfruar sedan gubben kom hem. Han blir bara förbannad men jag ska nog köpa en TV till så kan han se sina jävla töntprogram 🙂
    Som du skriver så är Britt Ekland en pärla och ”mongot” GP ska vi inte tala om! Hon är inte frisk på en fläck!
    Ja, som du säkert såg så har första snön kommit idag men nu är den borta igen och solen ska titta fram i morgon. Fick nästan en depression i morse då jag gick ut på balkongen. Hösten har varit så vacker och mild så man fick en chock! Hoppas vintern inte kommer 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

