Fototriss del 237: Tema bildkomposition – ledande linjer

Bestämde mig för att delta i Fototrissen den här veckan. Mest för att jag sitter här och har ont igen. Så jag gick igenom mina bilder för att se om jag hade några hyfsat nya bilder som stämde in på temat. Upptäckte att jag utnyttjar den tekniken ganska mycket för jag hade en hel del bilder med ledande linjer.

Bilderna är inte så gamla utan de är tagna i slutet av september och början av oktober.

Nu ska jag surfa runt bland de andra trissdeltagarna och njuta av en massa fina bilder. Länkarna till dem hittar du också HÄR.

2013-V45-1 2013-V45-2 2013-V45-3

4 thoughts on “Fototriss del 237: Tema bildkomposition – ledande linjer

  1. Bibbi Inläggets författare

    Tack för kommentaren. Första bilden är tagen i Canterbury och de andra två i Palma. Och jag längtar tillbaka till värmen.

  2. Anni

    Vilken härlig blandning i din triss. Första bilden gör mig alldeles sjuk av reslängtan. Så vackert, var är den tagen? Blundar och drömmer mig bort från vintern och snön som kommer ….

  3. Anki

    Snacka om vackra bilder! Konstigt att jag missat den här bloggen men det är väl för att jag har ont nu också. Skit! Kram, Bibbi och krya på dig!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

