Åtta bilder i november

Under de senaste veckorna har ju varken vädret eller mina inälvor uppfört sig särskilt bra så jag har ju inte kunnat göra så mycket av det jag vill göra. Det blev en ambulansfärd igen förra helgen.

I dag var vädret strålande med sol och runt tio grader ute. Svullnaden i mittpartiet av mig har, för tillfället, börjat ge med sig lite. Tillräckligt för att Alvedonen ska ta bort nästan all smärta i alla fall. Detta gjorde att efter veckohandlingen så ägnade jag mig åt att städa undan i trädgården och förbereda den för vintern. Efter det tog maken och jag en promenad. Eftersom jag lider av fotoabstinens så tog jag med mig kameran för att se om det gick att hitta några bilder i det lite trista höst/vinterlandskapet.

131116-1 131116-2 131116-3 131116-4 131116-5 131116-6 131116-7 131116-8

One thought on “Åtta bilder i november

  1. Anki

    Du bjuder verkligen på fantastiska höstbilder i den här bloggen. Min favorit en här gången var första bilden av klungan med rönnbär men de andra var en stor fröjd för ögonen också. Älskar ljuset i första bilden! 🙂
    Hoppas din helg blir lindrigare än de dagar som varit.
    Kram, vännen!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

