Tillbaka med vattenlek

Ledsen för inaktiviteten här på bloggen men det har varit lite mycket att ”roa” sig med på jobbet och inte mycket till skrivarinspiration heller.

Eftersom jag har sugit åt mig en lättare förkylning, mest huvudvärk och snuva, så tar jag det lugnt den här helgen. Samtidigt har ju den berömda snökanonen härjat utomhus senaste dygnet. Det blev en del snö och i dag kör vi med plusgrader och duggregn. Inte för att jag bryr mig så mycket över det men maken har varit ute och skottat bort den tunga snön. Han tog det som ett extra gym-pass. Själv roade jag mig med att leka i köket med kameran, makroobjektivet och vatten. Nedan ser ni några av bilderna.

140201-1 140201-2140201-4 140201-5

2 thoughts on “Tillbaka med vattenlek

  1. Anki

    Vackra droppar! Första ser ut som en svan under vattnet, andra som en liten boll på en pelare, du vet en sån som man ser hos golfare 🙂 Tredje ser ut som en liten badboll som sjunkit ihop och den fjärde som en orm som ännu inte hört ormtjusarens spel 😀 Kul att skapa i fantasin 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

