Fototriss del 247: Så här ser det ut där jag är

Nu ska jag vara med i Fototrissen igen. Det var ju väldigt sporadiskt förra året och jag ska försöka bättra mig 2014.

Veckans fototriss har temat Så här ser det ut där jag är och det har det verkligen gjort. Sett ut alltså. På förmiddagen vräkte det ned stora, blöta snösjok från himlen som kletade fast sig på allt. Lagom till vi kom hem från inköpsrundan så övergick eländet i regn. Tyvärr hade jag inte kameran med mig när det snöade som värst så bilderna är från eftermiddagen när det regnade. Om du vill se hur det ser ut på andra platser än just där jag har befunnit mig idag så klicka in på fototrissens hemsida och kolla runt hos de som länkat sig där. Klicka på bannern nedan.

banner_love_black

2014-V6-1

2014-V6-2

2014-V6-3

9 thoughts on “Fototriss del 247: Så här ser det ut där jag är

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

