Fototriss del 247: Bokstäver

Dags för Fototrissen igen. Veckans tema är bokstäver och det ställde till problem. Det finns så många av dem överallt. Med tanke på regnvädret utanför så begränsade jag mig till att fota saker inom hemmets fyra väggar. Det finns en himlans massa bokstäver här också.

Valde till slut en påse från inköpsrundan i går till första bilden. Den andra är på ett ”antikt” halsband från 1970-talet som var super-inne under en period i mina tonår. Den tredje är på nyckelringen jag har till bilnyckeln, inköpt i London (nyckelringen alltså, inte bilen).

Fler bokstäver på bild hittas hos: banner_love_black
2014-V7-1
2014-V7-2
2014-V7-3

13 thoughts on “Fototriss del 247: Bokstäver

  1. Marja

    Fin triss! Fast jag fastnade vid första bilden och försökte klura ut vad det står på påsen… är jag den enda som inte fattar? 🙂

  2. Oliver

    Letade ett tag bokstäver på nyckelringen innan jag insåg att det var själva bokstaven. Var nog ovanligt trött i skallen idag.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

