Ut i dimman

I dag har det varit väldigt dimmigt ute. Hade tyvärr inte kameran med mig till jobbet men jag bestämde mig för att fota från ett särskilt ställe när det blivit mörkt om dimman låg kvar. Och det gjorde den. Okej, inte lika tjock som tidigare på dagen men när vi åkte till Maxi så tog jag kameran med mig och åkte till Forum först. Där finns det en gångbro som går över motorvägen och min idé var att fånga dimman i gatlyktorna och eventuellt i billjusen. Tyvärr låg inte dimman så lågt att bil-lysena blev dimmiga. Men man kan inte få allt.

140211-2
140211-3

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

