Dags för ett gnäll-inlägg igen

Jag tittar mest på reklam-kanaler på TV och på det följer ju då ganska naturligt att man får se en hel del reklam. De flesta reklamfilmer går ganska obemärkt förbi, några få är ganska kul eller snyggt gjorda. Men sen finns det en del som retar gallfeber på mig.

Det konstanta hatobjektet är Lendo. Deras reklam får det att krypa i skinnet på mig. Jag skulle ALDRIG vända mig till dem om jag behövde ett lån p.g.a. deras urusla reklam.

Sen har vi dessa dating-sajter. e.Darling har kört med samma människor med höga krav i flera år så det bevisar väl att deras sida inte fungerar?! Sen har det kommit någon mer sån sida för ”sofistikerade” singlar. Vem avgör vem som är ”sofistikerad”?

Och sen förstår jag inte varför man gör reklam för programmet man redan tittar på i programmets reklampauser.

One thought on “Dags för ett gnäll-inlägg igen

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

