Längtar efter våren

Den här veckan struntar jag i att delta i Fototrissen. Deras tema var Djur(isk) och jag hittade inga motiv som jag tyckte passade på den saken eller så är fantasin bara nära botten. Oavsett så återkommer jag förhoppningsvis med en triss nästa vecka.

Att jag längtar mig sjuk efter våren och sommaren är ju knappast någon nyhet. När dottern och jag tittade in på Maxi för att komplettera lite så såg jag att de sålde kvistar från persikoträd. Ett knippe fick följa med hem så här bjuder jag på några vårliga bilder.

140302-1
140302-2
140302-3

2 thoughts on “Längtar efter våren

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

