Heaven’s on fire

I går kväll så brann himlen vid solnedgången. Det var länge sen jag såg en så läcker solnedgång så naturligtvis förevigade jag den.

Har ni otur lyckas jag få ihop ett vanligt inlägg med bara text senare. Mest hänger det på om jag får sitta i fred och skriva. I det här huset så brukar resten av familjen störa mig så fort jag snackar i telefon eller sitter och skriver något på datorn. De kan hålla sig lugna i flera timmar men så fort jag nuddar vid en telefon eller börjar skriva något blogginlägg så drar en osynlig magnet familjemedlemmarna mot mig med en massa frågor eller allmänt störande snack.

140313-1
140313-2
140313-3

3 thoughts on “Heaven’s on fire

  1. bibbipson

    Så vacker solnedgång! Vi hade fin solnedgång här också, både igår och ikväll. Men fotade bara ikväll, och den var inte i närheten av er vackra solnedgång. Underbar! 🙂

  2. Anki

    Vilka läckra bilder! Kanonbra! Det är som hemma hos mig då…om jag vill ha kontakt med de mina så är det bara att ringa någon 😀

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

