Jag vaknade i morse

Jag vaknade, klev upp och tittade ut genom fönstret. Sen var den här dagen förstörd. Det var helt VITT på marken ute. Funderade allvarligt på att gå tillbaka till sängen och dra täcket över huvudet. Beslutade mig dock efter noggrant övervägande för att åka till jobbet ändå. ”Roade” mig med att avsnöa bilen en stund innan bara. Sen har dagen bjudit på snöstorm omväxlande med strålande solsken. Eftersom det har varit plusgrader hela dagen så kan man, utan att överdriva, säga att det har varit, och är, aningen slaskigt.

Under en kort period av sol när jag kommit hem efter jobbet passade jag på att ta några bilder på den enda typen av snödroppar jag accepterar så här års plus en snödroppswannabe (vit krokus) på sista bilden.

140317-1
140317-2
140317-3
140317-4

3 thoughts on “Jag vaknade i morse

  1. Anki

    Det blir ju vackra bilder i alla fall 🙂 Här får vi snö om några dagar men just nu är det nästan bart. Jag trodde att det var vår!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

