Telecombolag

Om ni någonsin funderar på att byta telebolag så byt INTE till AllTele.
Jag övertog ett abonnemang hos dem av min far när jag övertog vårt sommarhus. Det funkade i nio månader (tre kvartal).

Sen började de dra mina fakturor från min fars konto samtidigt som jag betalade fakturorna över nätet. Detta har nu skett under ett års tid utan att de har reagerat att de fått dubbelt betalt. Nu har jag suttit i telefon med dem, i går och idag, i sammanlagt 1,5 timme och rett ut skiten. Ingen ursäkt från dem, jag skulle vara glad att det var utrett nu och inte minsta lilla kompensation till varken mig eller min far har de föreslagit. Kommer att säga upp abonnemanget hos dem i morgon. Som sagt, UNDVIK ALLTELE. Ett skitföretag som inte kan sköta sin bokföring.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

