Tecknat

Tänkte visa några av mina teckningar som jag har gjort de senaste veckorna när jag suttit i soffan och tyckt lite synd om mig själv. Har haft ganska mycket ont och min terapi har varit att ta upp tecknandet. Började med blyerts men övergick till bläck ganska snart.

Jag måste rengöra objektivet och jag borde använt stativet när jag fotade men ni får hålla till godo med bilderna. Orkar inte göra om dem.

Skulle vara kul att höra vad andra tycker om dem. 140403-1
140403-2
140403-3
140403-4
140403-5

6 thoughts on “Tecknat

  1. Emelie

    Woooow Bibbi! Vad fina de är! Jag hade ingen aning om att du kunde teckna! När jag kommer hem i juni vill jag ha något signerat 🙂

  2. Bibbi Inläggets författare

    Tack! Kul att du gillar dem. Tecknat har jag gjort hela livet till och från. Dock mindre sen jag började fotografera.

  3. Anki

    Men, Bibbi! Jag visste inte att du kunde teckna!? Och så skitsnyggt det är! Jag tycker du ska kontakta någon som tatuerar så dom kan titta på dom. Jag skulle gärna ah en tatuering av dina teckningar, speciellt den längst ner passar bra. Kör hårt! 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

