Fototriss del 258: Så här ser det ut där jag är

Japp, nu är det dags att visa hur det ser ut där man befinner sig. Mina bilder är dagsfärska från förmiddagens promenad i Erstaviksskogen och längs Saltis golfbana. Soligt och vackert men definitivt inte varmt. Vindarna kom från ishavet och det kändes.

Men det blev en hel del bilder i alla fall och dessa tre valde jag till veckans tema. Hur det ser ut lite här och där i vårt vackra land och ute i världen kan du se om du klickar dig in på Fototrissens hemsida.

2014-V19-1
2014-V19-2
2014-V19-3

8 thoughts on “Fototriss del 258: Så här ser det ut där jag är

  1. christinafotograferar

    Vackra bilder! Men har så svårt att förstå att det är sådan skillnad i vårt avlånga land. Hos mig i Skåne har allt slagit ut och mycket hunnit blomma över och värmen har varit här och solen bränts men tagit ett uppehåll nu och ska vara tillbaks till helgen.

  2. Anki

    Det är på bilder man ser hur vacker världen är! Våren är kommen men som sagt så blåser det ishavsvindar!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

