Fototriss del 263: Rörelse

Tema Rörelse i veckans Fototriss. Idéerna var många; fåglar som flyger, insekter som fladdrar omkring, barn som leker, människor som går, bilar som rullar m.m. Men till slut gav det sig själv. Vägen som maken och jag brukar gå, går genom Saltsjöbadens Golfbana. Där träffade vi på vår granne som var ute med sin far och sina bröder och spelade. Då passade jag på att ta några bilder när han stod och provsvingade. Så mina bilder i trissen blir på ett golfslag.

Fler trissar med rörelser hittar du på Helenas Fototriss-sida.

2014-V23-1 2014-V23-2 2014-V23-3

6 thoughts on “Fototriss del 263: Rörelse

  1. Anneli - A'la Foto

    Hade du visat en bild på golfsvingen bakifrån så hade du fått med hela svingen! :O) Snygga bilder och jag gillar hur du följer en rörelse!

    Ha en skön vecka!

  2. Freja

    Min man har varit golftränare förut, jag funderade på att låta honom titta på svingen och komma med tips 😉 Snyggt trissat!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

