Inte mycket men ändå

Vädret börjar bättra sig lite. Det regnar inte hela tiden. Fast 15-16 grader känns ”aningen” fjuttigt i slutet av juni. Är jäkligt trött i dag och det skyller jag på SVT och Özz Nujen. Fastnade i Statsminister Özz Nujen på Ettan i går kväll och det slutade inte förrän vid midnatt. Intelligent humor. Jag brukar mycket sällan skratta högt när jag tittar på TV men det hände flera gånger i går kväll. Om du inte såg programmet så kolla när de sänder det i repris eller på SVT Play. Okej, är du rasist, nazist eller något dylikt så kanske du inte gillar det men vem vet, du kanske kan lära dig något.

Tänkte visa några bilder jag tagit de senaste dagarna.

Först ut är en chic häst. Har kanske varit på fest eller karneval.

140625-1 Sen ett rådjur som inte ville vara med på bild. Jäkla tråkmåns!140625-2 Vallmon känner ni ju igen. Fast den här är något slags minivariant som jag hittade i en rabatt. Härlig röd färg på den.
140625-3
140625-4

4 thoughts on “Inte mycket men ändå

  1. Majabella

    Såg hos Fitterbittan att du kanske nån gång framöver övervägde hund, jag har en barbet (fransk vattenhund) den anses vara allergivänlig eller hur man nu säger det. Så det är ett tips, dessutom en underbar hund.

  2. bibbipson

    Häftigt hästtäcke! 🙂
    Jättefina bilder, du fick ju en ganska bra bild på rådjuret ändå. Lite mäktigt! Sen vallmon, den är ju så himla fin, vacker färg! 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

