Fototriss del 273: Vägar

Det var ju ett tag sedan jag deltog i Fototrissen och nu tänkte jag lägga ut ett bidrag. Temat för veckans triss är Vägar. Eftersom jag inte har haft en chans att ta några bilder den här helgen på temat så tittade jag i arkivet och hittade några som jag tyckte passade. De är dock inte så himlans gamla utan de är från årets sommar.

Första bilden är tagen på E4 precis innan man kommer in i den stora metropolen Docksta och i bakgrunden ser ni ”baksidan” av Skuleberget. Nästa bild är en väg som tar sig en tur över Vindelälven i form av en bro. Och den sista är från en av alla promenader jag har tagit genom Erstaviksskogen. Vid kanten av vägen ser du en kronhjort.

Om du vill göra som jag tänker göra nu och titta på fler väg-trissar så klicka in dig på den här sidan.

2014-V39-1 2014-V39-2 2014-V39-3

12 thoughts on “Fototriss del 273: Vägar

  1. christinafotograferar

    Fina bilder! Gillar bron mest. Den nedersta blev jag lite överraskad när jag fick syn på rådjuret. Såg det inte först då jag fokuserade på stigen. Kul när man lyckas fånga vilda djur på bild 🙂

  2. Scaniatjejen

    Vilket härligt djup i mittenbilden och så kul att fånga en kronhjort på bild! Vägen i första bilden har jag kört många gånger så den vyn är välbekant.=)

  3. Bibbi Inläggets författare

    Jag har också upptäckt att jag får hämta en del kommentarer från Skräpkorgen. Jag trycker på Inte skräp varje gång men det verkas som om WordPress har dåligt minne. Men jag kan trösta dig med att jag alltid kollar Skräpkorgen och flyttar till vanliga Kommentarer.

  4. Kasper Jappe

    Undrar en sak – jag har kommenterat, men tror att wordpress mobbar mig. Jag finns antagligen bland dina skräpmail, hoppas du kan hitta mig.
    Jag fototrissar som Berit E i Kasperian (du kan kolla på länken) men provar nu att logga in via Google+, som min hund Kasper. 😀
    Hoppas du kan övertyga wordpress att jag inte spammar dig. Det blir enklare att kommentera då.
    Berit E i Kasperian för tillfället alias Kasper Jappe

  5. Berit E i Kasperian

    Så spännande och fina foton!
    Vet inte om min kommentar går fram, wordpress tycks mobba mig. En och annan lyckas i alla fall plocka upp mig ur spamhögen. Hoppas du i så fall är en av dem. 🙂

  6. Anki

    Tänk att en väg kan se så fin ut på bild och när man går på den tänker man inte alls för det mesta 🙂 Fina foton!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

