Förtida firande

I morgon fyller min älskade dotter 18 år. Minstingen blir vuxen i lagens mening utom i den mening att hon inte får köpa sprit än.

Normalt firar vi inte folk i förväg men eftersom hon och kompisarna ska ut i kväll så räknar varken hon eller jag med att hon kommer att vara i form för dylika ting i morgon så vi firade henne med släkten i dag. Bara kaffe, tårta och lite annat fikabröd. Födelsedagsmiddagen får dock vänta till i morgon kväll.

Nedan ser ni först buketten jag gav henne och sen en närbild på en av rosorna i den.

141004--3 141004-4

Det påstås vara höst här vilket jag med en dåres envishet förnekar. Kolla bara det två första bilderna på min vackra gula ros. Hur mycket knoppar som helst och några utslagna.

141004-1 141004-2

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

