Avlivning genom elektrifiering

De senaste dagarna verkar huset ha blivit invaderad av flugor. Inte ens sommartid har vi haft så många flugor inomhus. Vi har inga djur typ kor eller hästar i närheten och jag har inte känt någon stank av dörr djur eller rutten frukt som eventuellt skulle ha gömt sig någonstans. Det är inte så att det är hundratals av dem men hittills, sen jag kom hem från jobbet, har jag elektrifierat ett tjugotal. Jag fick för mig att det kunde ligga en död mus eller något under köksskåpen utan att det luktade så jag slet bort alla socklarna under skåpen. Det fanns inga döda djur där men satan vad dammig det var. Inte just det stället man dammsuger på varje vecka. Även om jag inte hittade något som kunde vara orsaken till flugj-larna så fick jag rent där under. Jakten på flugor och orsaken till dem går vidare…. Fluga

One thought on “Avlivning genom elektrifiering

  1. bibbipson

    Irriterande med flugor. Av alla de slag, brukar ha bananflugor och blomflugor som flyger omkring överallt. Hoppas du får bukt på eländet. Om inte annat så brukar de dö ut när det blir kallt. 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

