En solglimt i gråvädret

I dag har det regnat och regnat och sen har det regnat lite till. Samtidigt har det varit ett par plusgrader och blåst. Hur mysigt som helst alltså – INTE!

Vad gör man en sådan här skitdag då? Jo, man tar bilen tvärs genom stan och hälsar på Mona, en av mina favoritbloggerskor, som har sin pop up-butik i Bromma Blocks. Där fanns ju en hel massa roliga prylar att köpa. Hon och maken har en helt underbar on line-butik också Design for Home. Lyckades dock lägga band på mig så med hem kom bara en sak – en liten elefant från Elefantparaden.

Nej, hon har inte sponsrat mig på något sätt men jag vet att hon och maken sliter som attans med sitt/sina företag så de är väl värda att det går bra.

141101-1

Stod och snackade med denna urtrevliga tjej en bra stund. Vad jag förstår så jobbar hon inte där på lördagar men som den snälla människa hon är så kom hon dit för att jag ville träffa henne.  Ovanpå allt är hon till och med snyggare i verkligheten än på bild. Naturligtvis glömde jag slita upp mobilen och ta en bild så jag lånade en från hennes blogg.

Mona

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

