Nu har jag tröttnat

I ämnet I-landsproblem tar jag i dag upp ämnet Behåar.

Nu tänker jag klaga på behåar och då främst Twilfits egna. Jag har under det senaste året köpt några behåar på Twilfit av deras egna märke.

Har ett par gånger förut känt att det har börjat skava under ena bröstet och när jag undersökt saken upptäckt att en av byglarna gått av och skavt sönder tyget och börjat fixa till ett sår på mig. I dag började jag känna den där skavande känslan igen och, självklart, när jag kollade så hade ena bygeln gått sönder igen. Detta var tredje behån av det märket som gick sönder så nu tänker jag inte köpa fler hos dem.

Blev tipsad av bl.a. Mona (Monas Universum) om Hogengård of Sweden som ska ha bra behåar. Dyra men prisvärda sägs det. Så nu har jag beställt en skitsnygg som jag verkligen hoppas ska vara bra och hålla.

REBECCA-MIRAGE-_428
Bilden helt ärligt lånad av Hogengård.

One thought on “Nu har jag tröttnat

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

