Mycket måndag

I dag har det varit väldigt mycket måndag. Jag har haft jäkligt ont hela dan och i morse vaknade jag med ett högeröra som inte ville ta emot så mycket ljud. Det känns som om man har en hörselpropp i och inte kan ta ur. Trodde att det kunde vara en vaxpropp men efter Revaxör och ordentlig sköljning visade det sig att mitt öra var väldigt rent. Så dämpningen måste sitta på insidan någon stans. Jag läste bland biverkningarna på cortisontabletterna att man kunde få ”godartad tryckförhöjning” i huvudet av dem. Hur nu en tryckförhöjning i skallen kan vara godartad? Min tanke är att något trycker på något annat i örat. Är det någon annan som råkat ut för det?

Jag vet att jag gnäller på gråvädret och på nyheterna fick jag vatten på min kvarn. Meteorologen berättade att Stockholm haft 0,77 timmar sol den senaste månaden. Inte konstigt att man känner sig svältfödd på sol.

Nu ska jag spela på Ipaden tills tabletterna tar bort det värsta så jag kan sova.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

