Vilken jäkla dag

yrsel

I dag har jag mått jättekonstigt. Ont som tusan trots smärtstillande, höger öra är fortfarande blockerad så jag inte hör ordentligt, vilket roar mina kära arbetskamrater. De kan ju snacka hur mycket skit som helst om mig utan att jag reagerar. Men sen verkar det som om cortisonet sätter sig i huvudet för jag har haft enorma koncentrationssvårigheter nästan hela dan. Det har varit med nöd och näppe jag har klarat att koncentrera mig på en sak åt gången. Jätte bra när man ska fakturera. Dessutom har det varit hur mycket folk som helst hos oss så det har varit väldigt stimmigt och det har inte hjälpt. Jag hoppas att morgondagen inte blir lika jobbig.

Det positiva med dagen är att jag har fått mina vinterstövletter och de passar!!! Jag slipper hålla på att skicka tillbaka och byta storlek så nu har jag något att sätta på fötterna när kylan gör sitt intåg. Hämtade ut behå nr två från Hogengårds också. Ska prova den i morgon men jag förväntar mig att den ska vara lika skön som den första.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

