God fortsättning på er

Så var julen nästan över för den här gången. Vi har kört julmiddag två gånger. Först julafton med brorsan och hans yngsta samt min far och sen i dag med brorsans äldsta med flickvän och min far. Anledningen var att brorsonen firade julafton hos flickvännens mamma för första gången så vi bestämde att de skulle komma i dag i stället. Perfekt sätt att göra av med julmaten så man slipper ha den till frukost, lunch och middag fram till nyår.

Så här såg kvällens julbord ut:

141226-1Och som vanligt åt man för mycket och som vanligt fick jag ont. Inga problem, jag smällde i mig ett antal smärtstillande så det håller på att ge med sig. Efter middagen fikade vi och snackade en massa samt delade ut julklappen som låg och väntade under granen. Nu ska jag ta en tablett till och rita en stund för nu högg det till ordentligt.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

