Nätshopping

För ett bra tag sedan så testade jag att handla på en nätshop som heter Rose Wholesale. De hade superpriser och en himlans massa roliga kläder. Okej, jag misstänkte att kvalitén kanske inte var den allra bästa med tanke på priset men just med tanke på det så var det värt att chansa. Det var svårt att välja men till slut bestämde jag mig för två tröjor och en tunika och priset blev drygt trehundra kronor inklusive frakten. Jag betalade med kort och hade inga problem med det. Efter någon vecka glömde jag bort inköpet och jag tror att det tog runt en månad innan jag fick hem prylarna. Lite lång leveranstid alltså.

Jag lovade Granntanten och några av hennes läsare att återkomma med omdöme och bilder.

Omdömet är att det definitivt var värt priset. Kvalitén är vad jag väntade mig men om tunikan och tröjorna bara håller en säsong så är det okej. Storlekarna är små så man måste ta minst en storlek större än annars. När jag skulle hämta bilderna från hemsidan på kläderna så var det otroligt nära att jag klickade hem lite fler tröjor men jag lyckades behärska mig. Första bilden är min så ignorera bakgrunden. Jag bor i ett bygge sedan mååånga år.

randig-2 randig tunika-2 tunika ziczac-2 ziczac

6 thoughts on “Nätshopping

  1. Bibbi Inläggets författare

    Jag har inte betalat några andra avgifter än frakten till bolaget. Och jag kommer inte ihåg vad frakten gick på men gå in på sidan och provbeställ så ska det komma upp.

  2. Granntanten

    Och hur blev det med tullar och sånt? Och vad var frakten på? (Och hur många frågetecken kan man göra av med innan man får välja nåt annat tecken?)

  3. Bibbi Inläggets författare

    Tröjorna är lite tunnare än jag trodde men helt okej. Tunikan är som jag trodde, lagom tjock. Allt har hunnit tvättas och inga vridna sömmar och ingen disktrasefeeling. Jag måste nog säga att det var ett bra köp. Det trodde jag faktiskt inte när jag klickade hem dem.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

