God fortsättning på er

Den här dagen är ju, av hävd, en av de slöaste på året. Maken och jag tog en promenad mitt på dagen. Inte så där jättesmart för det var jäkligt isigt och blött där vi gick. Jag gjorde mina försök till volter men lyckades hålla mig i upprätt position den här gången. I kväll blir det NHLs Winter classics-match på TV. Innan den sätter i gång ska vi göra pizza på resterna från gårdagens middag.

Man ska ju inte frångå traditioner eller vad man nu kan kalla det. Jag brukar ju försöka fotografera fyrverkerierna på nyårsafton och så gjorde jag även den här nyårsaftonen. Det var ju väldigt dimmigt vid tolvslaget och inte blev det bättre av all rök från raketerna men en del såg man. Som fotograf är man ju alltid ute efter den perfekta bilden. Jag kan dock inte påstå att någon av nattens fyrverkeribilder uppfyller mina krav på den perfekta fyrverkeribilden men för tillfället duger de.

150101-1
150101-2
150101-3
150101-4
150101-5

2 thoughts on “God fortsättning på er

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

