En årskrönika över 2014

kommer det inte att bli.

Jag har surfat runt hos några bloggare och en del har lyckats riktigt bra med att sammanfatta 2014 medans andra har avstått. Jag övervägde att försöka mig på en sammanfattning men minne var inte riktigt med mig. Okej, en sammanfattning av hela året är ont och starka smärtstillande. Men den sammanfattningen är så jäkla tråkig.

Så i stället lägger jag upp en bild från varje månad, utom oktober som jag inte har några bilder i från. Måste kolla i gamla datorn om jag missat att föra över dem eller om jag verkligen har låtit bli kameran i en hel månad. Men ni får 12 bilder i alla fall för det blev två bilder från september.

1401
1402
1403
1404
1405
1406
1407
1408
1409-2
1409
1411
1412

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

