Intensiv dag

Lördag och det var väl meningen att man skulle ta igen sig och ladda om inför nästa vecka. Men det har jag inte haft tid med. Bara att peta i sig en massa smärtstillande och köra fullt ös.

Jag slet med maken och åkte för en inköpsrunda. Lampor på Clas Ohlson, kudde och täcke på Hemtex till dottern och sen in på Maxi och slåss med alla andra som också tyckte det var en bra idé att handla mat just då. På vägen hem svängde vi förbi Gateau, skickade in maken för inhandling av deras supergoda valnötsbröd.

Hem och trycka i sig några bitar av brödet som lunch och fler pain killers. Maken skötte tvätten medan jag dammsög och tvättade hygienutrymmena. En snabb middag intagen och räkningarna inlagda för betalning. Det var den lönen det. Hoppas jag har råd med lunch kommande månad. Nu är jag slut och har ont i fötterna så jag har planterat mig i soffan framför TVn med datorn i knät. Ljusen är tända och jag måste nog hämta mig en kopp kaffe också.

Önskar alla en skön lördagskväll!

 

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

