Jodå, jag lever

Januari och början av februari har varit (är fortfarande) en väldigt intensiv tid på jobbet. Väldigt mycket att göra och samtidigt har jag konstant ont. Har ont när jag kliver upp på morgonen och sen ökar det var efter dagen går så kvällarna tillbringas i soffan tillsammans med mycket smärtstillande, datorn eller paddan, tv och ritblocket.

För tillfället väntar jag på att min läkare ska höra av sig och berätta om och när det kan bli en operation. Sist jag pratade med honom skulle han diskutera mig med sina kollegor och sen återkomma med besked. Han sa, i och för sig, inte vilken månad eller vilket år men jag hade ju hoppats på max några veckors väntetid.

Det värsta med den här eländiga vintern, som har varit och är, är att jag knappt har rört min kamera. Vädret har inte inbjudit till några fotoutflykter (det är inget kul med gråväder och envisa snöfall) och jag börjar få kraftig foto-abstinens men om jag har tur kanske det kan bli något i helgen.

Nu åter till ritblocket.

 

One thought on “Jodå, jag lever

  1. Anki

    Jag hoppas det blir av snart med operationen. Tycker du lidit tillräckligt! Hur är det tänkt att det ska göras? Tänker på dig, vännen. Kram ❤

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

