Solnedgång i februari

Den urusla bloggerskan är här. Jag har inte försvunnit bara pausat. Däremot har tiden bara sprungit i väg för mig. Jag har inte hört ett ljud från min läkare trots att jag lämnat meddelande till honom om att jag väntar på en signal. Kameran har jag knappt rört heller sen sist heller. Det som hänt är att jag varit på min mosters begravning och att min älskade son fyllt 21 år, annars är det livet och smärtan som dominerar.

En jobbig sak med mediciner är ju biverkningarna. De smärtstillande jag äter har en hel massa biverkningar om läser om den. Tyvärr har jag en del av dem t.ex. torr i mun, klåda och svettningar/överhettningsattacker från helvetet. Klimakteriet, släng dig i väggen.

Den 11 februari tog jag tre bilder på den otroligt vackra himlen när jag kom hem från jobbet. En av dem ser ni här.

150225-1

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

