Fototriss del 297: Blå

Det var superjättelänge sedan jag var med men nu tänkte jag chocka omgivningen med att delta i Fototrissen igen. Temat för veckan är ett Blå så när jag gick ut på min promenad i går så tog med kameran. Skogen är väl kanske inte det smartaste stället att leta efter blåa saker på. Framför allt inte nu med den otroligt begränsade färgskalan naturen befinner sig i. Men, trägen vinner. Promenadvägen går förbi ett stall med ridhus m.m. där jag hittade första bilden. Den andra bilden hittade jag mitt i skogen där det står ett pumphus och den sista bilden hittade jag strax utanför hemmet. Fler blåa trissar hittas som vanligt HÄR! 2015-V16-1
2015-V16-2
2015-V16-3

2 thoughts on “Fototriss del 297: Blå

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

