Tvätta fönster

Jag säger redan från början att jag är INTE sponsrad av Kärcher. Än i alla fall.

För ett tag sedan hade Maxi ett erbjudande på Kärchers fönsterputsmackapär. Jag avskyr att putsa fönster men jag gillar att ha rena fönster. Alldeles särskilt avskyr jag att putsa fönster på landet där jag har 19 med 6 rutor i varje. Det är väldigt många rutor att putsa och det görs inte varje år. Min tanke var att de fönstren inte kunde bli skitigare i alla fall så jag investerade i en. Men man måste ju prova sakerna också vilket jag gjorde här för en stund sedan. Jag är imponerad! Mycket imponerad. Det fungerar nämligen. Det slutade med att jag, maken och dottern stod och beundrade fönstren som jag putsade. På 15 minuter hade jag putsat alla fönster i nedervåningen och balkongdörren på övervåningen.

Jag kan inte nog säga hur glad jag är att ha hittat denna mirakelmaskin som har gjort att mitt hat-jobb i hemmet har blivit så lätt. Jag kan inte uttala mig om andra märken men den här gjorde definitivt sitt jobb. Tack Kärcher!

Bilden har jag lånat från Kärchers hemsida.

Fönstertvätt-WV-2-Plus-_-Kärcher-Sverige-21

One thought on “Tvätta fönster

  1. bibbipson

    Det låter som ett mirakel denna manick! Är inte heller någon fönsterputsarfantast, när man har hundnosar på nästan alla fönster. Måste nog kolla upp denna. 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

