Blogg- och fototorka

Tyvärr har min lust att blogga och fotografera gått på sparlåga ett bra tag nu. Jag har ju haft semester och varit på landet i fyra veckor och då brukar jag ta en himlans massa bilder men i år har jag kanske tagit runt hundra bilder. Det, min vänner, är otroligt få när det gäller mig. Men trots detta så får ni tre bilder från landet i alla fall.

150812-1
150812-2
150812-3

One thought on “Blogg- och fototorka

  1. bibbipson

    Dom tre otroligt fina bilderna räcker för mig! Härligt! Har inte heller jag haft någon riktig lust att fota i sommar, kanske beror på vädret som varit så skumt. 😉

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

