Fototriss del 317: Så här ser det ut där jag är

För en gångs skull tänker jag delta i Fototrissen. Det var länge sen så min ambition i början av året, att delta i nästan alla, gick åt skogen. Men nu kör vi.

Temat för veckan är Så här ser det ut där jag är. Söndagen här började med gråväder och regn men det bättrade på sig så på eftermiddagen tog maken och jag en promenad och då fick kameran följa med som vanligt. I början av promenaden gick vi förbi dagiset/förskolan som våra barn gick på för länge sedan. Det är alltid något på gång på gården där och idag var det bl.a. en vacker regnbåge gjord av pärlor. Efter ungefär halva sträckan så sa min mage upp sig så den senare halvan av promenaden var ett rent helvete att gå. Men jag måste ju hem och vi gick i skogen så maken kunde inte hämta bilen och köra hem mig heller så det var bara att kämpa på. Hem kom jag så småningom och nu har tabletterna hjälpt så jag mår bättre.

Nu ska jag gå in på Fototrissens hemsida och klicka mig runt hos folk och titta på en massa fina bilder hos andra trissare. Jag rekommenderar starkt att du göra samma sak.

2015-V44-1
2015-V44-2
2015-V44-3

One thought on “Fototriss del 317: Så här ser det ut där jag är

  1. Berit i Kasperian

    Även om du mådde dåligt (skönt att det blev bättre) så fick du till en väldigt fin triss. Inte minst den andra bilden förmedlar en väldigt skön höststämning,. Märks att solen står lågt, så här års.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

