Nu trycker jag in pausknappen här på bloggen

Jag vet att det har hänt en hel del i världen och i normala fall hade jag skrivit minst ett långt inlägg om saken. Men eftersom jag numera har ont, ont och väldigt ont så tänker jag sätta bloggen på paus ett tag. Framför allt kvällar och nätter är skitjobbiga då jag vanligen ligger i soffan eller sängen och kvider och gråter. Jo, jag har kontaktat sjukhuset för att få bättre smärtstillande och jag har telefontid med en läkare på onsdag. Mest av allt längtar jag till den 17 december och operationen nu.

Under bloggpausen så får ni roa er med bilden nedan och göra som jag d.v.s. längta till våren.

151116-1

5 thoughts on “Nu trycker jag in pausknappen här på bloggen

  1. Victoria

    Har tänkt goda tankar så länge nu men inte skrivit till dig att nu är det dags. Du fattades på kafferepet. Krya. Hoppas allt går åt rätt håll. Kram.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

