Gummistövlar

Detta inlägg är inte sponsrat på något sätt. (Tyvärr)

Ibland lönar det sig att sitta vid datorn. Och i går kväll hade jag en väldans tur.
Till saken hör att jag inte kan ha vanliga gummistövlar. Jag får skitont i fötterna av dem. Jag vet, det är ett i-landsproblem och inte särskilt stort heller.

För ett tag sedan blev jag rekommenderad att kolla på ett par stövlar från Calou, helt i gummi och som har klack, låga skaft och de sägs vara jättesköna. Nu hade de dessa stövlar på rea, halva priset, men min storlek fanns inte på hemsidan. Då blev jag lite ledsen men skam den som ger sig så jag mailade Mats Werderitsch som jobbar på Calou och frågade när de skulle få in dem igen. Efter en stund fick jag svaret att han letat igenom lagret och hade hittat ett par i min storlek. Nu hade han lagt in på hemsidan att de gick att beställa så jag slängde mig in på deras hemsida och beställde. I morse fick jag ett nytt mail som berättade att de är på väg. Jippie!

Bilden lånad från Calous hemsida.

gummistövel

3 thoughts on “Gummistövlar

  1. Anki

    Jag använder aldrig gummistövlar men kunde jag ha såna här skulle jag banne mig börja🙂 Skitsnygga! Tur du hade🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

