Jag gillar inte vintern

Ytterligare en trist vinterdag men jag bestämde mig för att ta en promenad med kameran i alla fall. Det var ju ”bara”  -7 grader och nästan sol. Solen kom fram ordentligt en stund efter min hemkomst. Jag byltade på mig termobrallor, dunjacka och allt annat man kan komma på för att hålla sig varm och gick i väg. Tyvärr så har all snö blåst av träden så några vackra vinterlandskapsbilder blev det inte (dock två som inte är så tjusiga men det var så det såg ut) men jag hade macrot på så det intressantaste blev iskristaller.

160118-1
160118-2
160118-3
160118-4

5 thoughts on “Jag gillar inte vintern

  1. Ama de casa

    sv: Haha! Jodå, visst funkar undervattenskameran även ovanför ytan😀 Men den har betydligt sämre ljusvärde och vidvinkel än vad min ”vanliga” kamera har. Så jag får fortsätta att försöka vara försiktig med den mer ömtåliga rackaren🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

