Fototriss del 326: Så här ser det ut där jag är

Så var det dags för min entré i årets Fototriss. Såg när jag höll på med bilderna att jag jag deltog första gången 2009. Jag har inte deltagit i alla omgångar men jag har varit med varje år.

Den här omgången har ett återkommande tema där man ska visa hur det ser ut där man befinner sig just nu. Mina bilder är från min promenad i Erstaviksskogen, strax utanför Stockholm. Så här nedan ser du hur det såg ut tidigare i dag när det fortfarande fanns lite ljus där ute. Solen har haft stora svårigheter med att ta sig igenom molntäcket som legat över oss. Som mest tror jag den lyckades skina igenom några tunnare moln ett par minuter.

Vill du se hur det ser ut på andra platser, och det vill du ju, så klicka in dig på Fototrissens hemsida.

2016-V04-1
2016-V04-2
2016-V04-3

7 thoughts on “Fototriss del 326: Så här ser det ut där jag är

  1. Violen på Brandholmen

    Snyggt trissat! Skönt när åtminstone snön lyser upp lite när solen inte kommer till! Fint med rimfrosten! Hos oss är all rimfrost försvunnen nu när vi har fått väderomslag!
    Trevlig helg!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

