Fototriss del 327: Många

Så var det dags för veckans Fototriss och ämnet är Många.

Jag tänkte försöka vara med varje vecka det här året. Mycket för att hålla i gång fotandet och kreativiteten i att hitta bilder.

I dag tog jag åtta olika motiv och hade jätteproblem med vilka jag skulle lägga ut här. Det fick bli ole-dole-doff-stuket.

Första bilden är på den stickning jag har hållit på med väldigt länge nu. Jag tror jag har repat upp den sex gånger bara för att jag tappat en maska och inte kunnat fixa till det snyggt. (Sorry Anki, jag hade hoppats på att du skulle fått den till jul) Många maskor har det blivit.

Andra bilden är på fågelmaten i vår fågelmatare och i den finns det väldigt många solrosfrön.

Bild nummer tre är tagen nere vid sjön där det var många änder i det iskalla vattnet. En del låg till och med och sov på isen. Burr!

Länkar till fler kreativa trissar på ämnet hittar ni på Fototrissens hemsida.

2016-V05-1
2016-V05-2
2016-V05-3

8 thoughts on “Fototriss del 327: Många

  1. Anki

    Jag väntar så gärna på den vackra färgen🙂 Bild två ser nästan ut som små stenar. Najs! Bild tre är underbar! Mångfald av dessa vackra fåglar❤

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

