Nya örhängen

Detta är INTE ett sponsrat inlägg.

I dag blev jag glad när jag kom till jobbet. I och för sig är det i princip alltid kul att komma dit men i dag låg ett fint paket på skrivbordet. I detta paket låg ett par örhängen som jag beställt av Eva på Tre Ringar genom min jobbarkompis M. Var inte oroliga, jag har betalt för dem.

Jag är väldigt stolt över mig själv att jag inte beställde en himlans massa annat också på deras hemsida för det finns så mycket coola smycken och prylar där.

Upprinnelsen till detta är att de är släkt med en av mina arbetskamrater. De har en firma, Pahlfer, som roar sig med draperier, gardiner och andra supercoola dekorationer i metallnät och ringväv. Passar kanske inte alla men jag håller på att leta användningsområde för något av dem här hemma för jag gillar de där grejerna. Sen berättade min jobbarkompis att de även gör smycken och annat man kan ha på sig av metallnät och då var jag ju tvungen att kolla in den sidan och föll pladask för massor av olika saker. Till slut bestämde jag mig för dessa örhängen, till att börja med.😉

160217-1

3 thoughts on “Nya örhängen

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

