Allmänt dravel del tretusensjundrafemtiofyra (?)

Dåligt med  inlägg på det här stället, jag vet men det är mycket nu och på kvällarna är jag skittrött så då blir inte bloggen prioriterad.

I dag bidde det två inköpsrundor på grund av missade saker att inhandla. På andra inköpsrundan så hamnade vi på Nacka Forum där det blev ett besök på Clas Ohlson och Akademibokhandeln. Dottern behövde lite skrivblock och jag hittade en målarbok för vuxna som jag inte kunde låta bli. Jag vet att alla andra har roat sig med sådant i flera år och jag är som vanligt sist. Men det beror nog mest på att jag gillar att rita på frihand. Nu tänkte jag att jag skulle testa den här saken med avkoppling medelst att färglägga saker som andra har ritat. Prio ett just nu är i och för sig min stickning som jag hoppas bli klar med inom en snar framtid.

Älskar den röda färgen på garnet. Ser att den blev lite väl gulorange på bilden men den riktiga färgen är betydligt djupare röd.

160220-1

 

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

