Förlåt och ett litet mysterium

Jag ber om ursäkt för den totala frånvaron här på bloggen men jag har haft ”lite” annat att roa mig med. Kamerautrustningen ligger i sin väska och har inte rörts sen semestern tog slut. Måste, måste, måste bättra mig. Annars känns det ganska meningslöst att ha en blogg.

Men tills jag tagit lite nya bilder så får ni en bild på en liten pappersbit jag hittade på landet. Kan någon hjälpa mig lista ut vad det är för något som kostade/var värt 730 öre 27/9 1918?160901-1

3 thoughts on “Förlåt och ett litet mysterium

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

