1 januari 2017

GOTT NYTT ÅR!

Så har vi avslutat 2016 och påbörjat ett nytt och förhoppningsvis bättre 2017.

2016 var ju en berg- och dalbana där det hände både bra och dåliga saker. Jag tänker inte göra en årskrönika över mitt 2016 utan kan konstatera att jag hade ont i början av det p.g.a. tarmoperationen och avslutade året med ont p.g.a. att den där jävla tarmsjukdomen hade bestämt sig för att köra i gång ett skov lagom till december.

Jag hade bestämt mig för att inte ta några fyrverkeribilder i år men det gjorde jag ändå. Försökte med mobilen men kunde konstatera att Iphone är värdelös på att ta bilder på fyrverkerier. Bilderna nedan är tagna med en riktig kamera.

170101-1 170101-2 170101-3

One thought on “1 januari 2017

  1. zenzajannen

    Hej, om året som gick tycker jag lika, men nya tag som alltid! Härligt, eldiga bilder! Önskar du allt bäst, att du ska få må bättre! Kram 😘

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

