Fototriss del 120: Gissa temat

Så var då Fototriss igång igen. Efterlängtat av fler än mig misstänker jag. Jag deltog inte så flitigt i slutet av förra året men tänkte ändra på den saken nu. Veckans tema är Gissa Temat och det är ett tema jag inte direkt uppskattar när jag har så lite fantasi som jag har just nu. Men jag gjorde det lätt för mig och ni kan antagligen hur lätt som helst gissa mitt tema.

Det är ju inte Tjugondag Knut förrän på torsdag så än så länge finns den kvar. Ja, mitt tema är något så uppenbart som JULEN!

Fler, och antagligen klurigare trissar än min, ( garanterat fina bilder i alla fall) hittar ni HÄÄÄÄÄR!

14 tankar på “Fototriss del 120: Gissa temat

  1. Erik "Semlan"

    Verkligen glitter! Det skulle kunna vara temat (men jag ser att du väljer jul som tema). Tvåan är en snygg bokeh. 🙂 Snygga färger i dina foton, som ”spraket” i glittret i sista fotot.
    Men jag vidhåller, en glitter-triss!

  2. Anni

    Men så vackra dina bilder är! Den sista med barren är speciellt tjusig!
    Själv funderade jag på att ha lite sextondag Gunnar här idag, solen sken in och takdroppet gav vårkänslor!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.