Fototriss del 121: TID

Okej, jag vet att jag är sen med mitt inträde i veckans Fototriss men det beror på datorcrasch. Men å andra sidan så gav mig datorcraschen med efterföljande systemreparation, räddning av filer och systemåterställning bilderna till veckans tema TID. Det tog en himla TID och nervösa timmar innan allt var fixat.

Så här ser skärmen ut efter fallet i golvet och det är bara att konstatera att den är förlorad.

Vi kopplade in en skärm till en gammal dator och lyckades reparera systemet men det tog ganska lång TID.

En bild till på systemåterställningen som också tog lång TID.

Ja, det var min tolkning av tema TID. Inte så filosofisk kanske men den blev av i alla fall och jag kan lägga ut den tack vare ett inköp av en ny laptop. (en störande utgift men ändå) Fler fina TIDs-trissar hittar du hos Helena.

3 tankar på “Fototriss del 121: TID

  1. Anni

    Men det blev onekligen ett udda och väldigt aktuellt bidrag till temat! Fyndigt om än inte så roligt, om du förstår vad jag menar…

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.