Om Telia vill så kan du läsa det här

Jaha, nu ska jag försöka få till ett inlägg. Igår kväll så jävlades internet med mig hela tiden så till slut gav jag upp. Vi har Telia osm internetleverantör men inte funkar det bättre för det. Från halvfem tiden och framåt på kvällarna är det ett lotteri om det fungerar. Men Telia påstår att de inte har några problem utan att felet ligger hos oss. Hur kommer det sig att det funkar på dagarna då???? Bannade idioter.

Ja, jag är på dåligt humör. Jag hatar när jag är sjuk eller som nu skadad. Ont i vänster vrist, ont i hela högerbenet, höger handled justerad och armen ovanför gör också ont upp till axeln. Allt detta gör att jag inte kan göra sånt jag hade tänkt mig utan mest sitta i soffan med benen uppe. Jag anser att min kropp ska fungera och göra som jag vill inte hålla på att bårka och göra ont bara för att man snubblar eller halkar ibland. Jag vill fotografera men för att kunna det så måste faktiskt benen funka så man kan sätta sig eller ställa sig i diverse underliga positioner. Just nu sitter jag och funderar och tittar mig runt för att se om jag kan hitta några roliga motiv ändå. Om jag hittar något som jag lyckas ta en bra bild på så publicerar jag kanske en bild eller två senare.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.